15 Temmuz 2012 Pazar

yedi

dün senin yedinci gün mevlütünü okuttuk... zaman nasıl acımasızca bir hızla akıyor inanamıyorum... sevdiğimiz herkes oradaydı... kimse bizi yanlız bırakmadı canım annem... kalabalığı bir görsen kendini kıskanırdın... aynı cenazen gibi kalabalıktı... herşeyin bu kadar mı yolunda gider benim melek annem... hiçbir aksilikle karşılaşmadık bu yedi günde de... insan sorun çözücü olunca işleride böyle rast gidiyor demek ki... tüm problemleri sen çözerdin ailemizde... şimdi karmakarışık, darmadağın olmamızdan korkuyorum... seni sevenlerin ağlamalarına sözüm yok ama senden nefret edenlerin kendini yerlere atıp ağlamalarına tahammül edemiyorum... sen hastayken bir bardak su bile vermeyenler şimdi krallıklarını ilan ettiler... ama olsun ne demişler sap döner saman döner gün gelir hesap döner... ve ben bu hesabın döneceği günü kendi gözlerimle göreceğimi biliyorum... hayatında bir tek şey için beddua ettin.. için rahat olsun melek annem, onlar ne bir adım ileri gidebildiler nede adım bir geri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder