15 Temmuz 2012 Pazar

çiçekler

mezarının öyle bomboş olması hiç yakışmadı annem sana... sen çiçekleri çok severdin... dağınıklığı ise asla... bizde anneannem, küçük teyzem, kızkardeşim, dünürün hepbirlikte çıktık mezarlığa... sana iki tane güzel gül aldık... hani nebimizin (SAV) çok sevdiği kırmızı güllerden... sonra rengarenk küçük çiçekler... önce mezarının etrafına dere taşları topladık... iki sıra dere taşıyla donattık mezarını... o kadar güzel oldu ki işte dedim annemde böyle olsun isterdi... sonra anneannemle teyzem kırmızı gülleri ektiler... birini başucuna diğerini ayakucuna... güller sanki hep ordaymış gibiydiler... sonra rengarenk çiçekler ektik mezarına... şenlendi aynı senin gibi etrafa neşe saçtı... taşlarına seni ne kadar çok sevdiğimizi yazdık kalemlerle.... canım annem yazdım ben... tatlı kızım yazdı anneannem... bitanecik ablam yazdı teyzem... kıymetli dünürüm yazdı dünürün... bende rahat uyu babaanne yazdım birde dualarım seninle anneanne... çünkü biliyordum en doyamadan gittiklerin onlardı... ama ben seni hep anlatacağım onlara melek annem... seni unutmamalarını sağlayacağım... sen anneanne ve babaannelerin en tatlısıydın... seni çok seviyoruz... hep seveceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder